به جای مقدمه

دیروز خواستم بیام‌‌ ٬ ترسیدم . گفتم شاید نباشین .
راستی ٬ سلام ! من مهدی هستم . مهدی یاری . ۲۲ سالمه . بچه همین کره زمین . اگه بگم دوستی ندارم ٬ دروغ گفتم . رفقام زیادن . اون هم از جنس طلاییش . خواستم چند تا دوست الکترونیکی هم داشته باشم تا با هم جرقه بزنیم . شاید هم انفجار . البته از نوع کارسازش . رویای پرواز هم ندارم . فقط به فکر اینم که به ایده ها پر و بال بدم .
راستش یه کمی هم تنبل تشریف دارم . پس شما هم یه لطفی کنید ؛ اگه دوست داشتین نوشته هاتونو بفرستین تا همه بخونن . هیچ محدودیت موضوعی هم نداریم . در مورد هر چی دوست داشتین بنویسین .
دست آخر هم از همه اونایی که هستن و می مونن تشکر می کنم .
                                                                                                            منتظرم!

نظرات 1 + ارسال نظر
پاییز شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:13 ق.ظ http://y1d.persianblog.com

سلام مهدی جان
شکا تصادفا الکترونیک نمی خونید؟
این سیب آبی بالای وبلاگت خیلی آبیه! موفق باشید و آزاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد